شهردار رفسنجان فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی رفسنجان تبریک گفت.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت و آسایش برای آحاد مردم بر کسی پوشیده نیست.

نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم،آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

بی تردید امنیت و آرامش امروز شهرستان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب مهیا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سطح شهرستان ابراز می‌نمایم.

امید است، در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

مجید کهنوجی
شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید