رئیس شورای شهر و شهردار رفسنجان فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی رفسنجان تبریک گفتند.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سیدحسین رحیمی و مهندس مجید کهنوجی با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

امنیت از مؤلفه‌های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی فراهم می  شود.

نیروی انتظامی، نیروی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گران‌بهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست نموده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، این هفته را به حافظان نظم و امنیت شهر رفسنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های بی‌شائبه این حماسه‌سازان پیروز که سرافرازانه در مسیر ایجاد نظم و امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی می‌نماییم. موفقیت روزافزون و سرافرازی  تمامی سبزپوشان غیور ناجا را در پیروی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

 

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید