معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان از عملیاتی شدن پروژه ساماندهی و بهسازی خیابان ملاصدرا واقع‌در بلوار آیت‌الله صدر خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اشاره به این‌که طرح مطالعاتی این پروژه با بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شده است، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های محله‌محور و توسعه محلات هدف، براساس بازدیدها و اولویت‌بندی، فعالیت‌های عمرانی آن‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح که شامل ساماندهی و بهسازی خیابان ملاصدرا می‌شود در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به‌دلیل نامناسب بودن وضعیت جداول، پیاده‌روها و به جهت بهسازی، نوسازی، سهولت در تردد و هدایت آب‌های سطحی در خیابان ملاصدرا، عملیات عمرانی در این معبر از تقاطع بلوار آیت‌الله صدر به سمت خیابان شیخ نصیرالدین طوسی به‌طول ۲۰۰ متر آغاز و در حال انجام است.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان در خصوص سایر اقدامات عمرانی در این پروژه به بتن‌ریزی به‌متراژ بیش از ۱۵۰ مترمکعب، اجرای سنگ‌فرش به‌متراژ بیش از ۲ هزار مترمربع و جدول‌گذاری به‌متراژ ۵۰۰ متر اشاره کرد و گفت: علاوه بر پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری، عملیات جمع‌آوری آسفالت فرسوده و خاکبرداری و زیرسازی آن را شروع خواهیم کرد که روکش آسفالت کامل مسیر انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: در این طرح مطالعاتی علاوه بر بهسازی خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ نصیر الدین طوسی نیز ساماندهی خواهد شد و امیدواریم که ساکنان این منطقه به دلیل اجرای عملیات عمرانی عذر شهرداری را پذیرا باشند و در طول اجرای این طرح همکاری نمایند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید