معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: در آستانه سال نو، مبادی ورودی شهر رفسنجان با اقدام جهادی نیروهای خدمات شهری شهرداری رفسنجان از نخاله های ساختمانی پاکسازی شد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پوراسدالهی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، شهرداری رفسنجان اقدامات خود را جهت استقبال از نوروز آغاز کرد تا استقبالی گرم و درخور شان میهمانان شهر طلای سبز ارائه نموده و خاطراتی شیرین برای مسافران نوروزی و میهمانان عزیز فراهم کند.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدی که شهردار محترم در خصوص ساماندهی و پاکسازی ورودی های شهر داشتند، کار نظافت مبادی ورودی شهر رفسنجان با تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم نظارت مکرر توسط تیم‌های بازرسی مناطق شهرداری همواره شاهد رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر رفسنجان هستیم که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل ساخته و هزینه های سنگینی را به دوش شهرداری تحمیل می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در ادامه از استقرار سه ایستگاه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در ورودی های شهر خبر داد و گفت: این ایستگاهها در میدان خاتم الانبیاء(ص)، روبروی شرکت تکنوپخت و میدان امام رضا(ع) در ورودی های یزد، کرمان و زرند قرار دارند.

مهندس پوراسدالهی افزود: این ایستگاهها با همکاری شهرداری رفسنجان و همراهی دستگاههای امدادی و خدماتی از جمله پلیس، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و هلال احمر از امروز شنبه ۲۸ اسفند برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی کار خود را آغاز کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید