رئیس اداره سیما و منظر شهرداری رفسنجان از نصب ۴۸ تابلوی تمثال شهدا در گلزار شهدای رفسنجان همزمان با هفته دفاع‌مقدس خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجتبی میرزمانی در این رابطه اظهار کرد: شهرداری‌ها برحسب وظایف و جایگاه اجتماعی وظیفه انجام اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارند.

رئیس اداره سیما و منظر شهرداری رفسنجان ادامه داد: در این ارتباط، شهرداری رفسنجان همزمان با هفته دفاع‌مقدس، ۴۸ تابلوی  تمثال شهدای والامقام شهرستان را در گلزار شهدای رفسنجان ساخت و نصب نموده است.

میرزمانی توضیح داد: با‌توجه به این‌که شهرستان رفسنجان شهری شهید پرور است و تعدادی از شهدا در گلزار شهدای رفسنجان آرمیده اند و از نظر مکانی امکان نصب همه این تعداد عکس شهدا در این مکان نیست بنابراین هر ماه تصاویر ۴۸ تن از شهدا روی پایه‌هایی که تعبیه شده، نصب می‌شود.

وی با‌اشاره به این‌که با این اقدام تصاویر شهدا در این مکان برای همیشه ماندگار خواهد بود، افزود: در شرایط فعلی که شاهد هجمه‌های همه‌جانبه دشمن هستیم، هر اقدامی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معنای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی است و در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید