مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام عملیات رهاسازی حیوان گرفتار در یک استخر آب، زنده گیری یک حلقه مار و مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در رفسنجان خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد در تشریح این خبر افزود: در ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه ۲۶ مرداد ماه گزارش گرفتاری یک حیوان در استخر آب واقع در روستای رضا آباد به این سازمان اعلام که یک تیم از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و نسبت به رها سازی آن اقدام نمودند.

وی افزود: در ساعت ۲۱:۱۱ آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در خیابان امام(ره) به مرکز فرماندهی این سازمان اعلام گردید که بلافاصله زنگ خطر در ایستگاه شماره ۲ به صدا در آمده و تیم اطفای حریق این سازمان در کمتر از ۵ دقیقه در محل آدرس مذکور حضور می یابد.

رمضانی نژاد گفت: باتوجه به گستردگی و حجم آتش یک تیم از ایستگاه شماره ۳ نیز به محل اعزام و به کمک پرسنل ایستگاه شماره ۲ سریعتر اقدام به اطفای حریق نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بیان کرد: همچنین در ساعت ۱ بامداد نیز گزارش وجود مار در خیابان شهید سید کاظم هاشمی به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام که بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به زنده گیری یک حلقه مار اقدام نمودند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید