ایجاد فضای شاد و با نشاط در شهر در ایام نوروز با برنامه های متنوع شهرداری رفسنجان

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
  • لینک کوتاه

معاون فرهنگی شهرداری رفسنجان با تشریح برنامه های مختلف شهرداری رفسنجان در ایام نوروز، از ایجاد فضایی شاد و با نشاط در سطح شهر با اجرای برنامه های مختلف شهرداری سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، محمد رفیعی اظهار کرد: شهرستان رفسنجان به علت برخورداری از جاذبه های گردشگری و طبیعی منحصر به فرد مانند مجموعه خانه حاج آقا علی به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان، دره راگه، ماسه های بادی، بازار قدیم، مجموعه تفریحی فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام فصول میزبان مسافرین و گردشگران با سلایق مختلف می باشد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی شهرداری رفسنجان با توجه به رسالت های خود برنامه های متنوعی در ایام نوروز دارد، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به عید باستانی نوروز، «عمو نوروز» و «بابا نوروز» با حضور در سطح شهر، نوید بهار و عید نوروز را به همشهریان محترم می دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم ایجاد فضای شاد و با نشاط در سطح شهر، برنامه های شادی با عناوین مختلف در ایام نوروز در شهر اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در بوستان جوان، بوستان معلم، دیوار حصار و سالن افصح هجری برنامه های مختلف و متنوعی تسط هنرمندان اجرا می شود.

رفیعی از استقرار کمپ های نوروزی در ورودی های رفسنجان خبر داد و افزود: کمپ های راهنمایی مسافرین نوروزی از ۲۷ اسفند ماه در ورودی های شهر رفسنان از سمت یزد و کرمان مستقر خواهند شد که در این کمپ ها نیروهای شهرداری، انتظامی، اورژانس حضور داشته و همچنین غرفه فروش محصولات رفسنجان در آنها دایر می باشد.

معاون فرهنگی شهرداری رفسنجان با اشاره به برپایی نماز جماعت در بوستانهای جوان و مطهری در ایام نوروز، عنوان کرد: غرفه هایی برای خدمات بیشتر به شهروندان و میهمانان نوروزی در بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در محل بوستان معلم در ایام نوروز دایر می شوند، ضمن اینکه ایستگاه سلامت توسط هلال احمر برپا خواهد شد.

 معاون فرهنگی شهرداری رفسنجان همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز سریالهای نوروزی از شبکه های سیما پخش می شود، شهرداری رفسنجان طبق جدول، سریالهای تلویزیونی را توسط تلویزیونهای شهری پخش می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید