نصب بنر اطلاع رسانی تنظیف و جمع آوری زباله در ورودی کوچه های شهر

  • ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
  • لینک کوتاه

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از نصب بنر اطلاع رسانی تنظیف و جمع آوری زباله در ورودی کوچه های سطح شهر خبر داد و گفت: این اقدام به صورت پایلوت در ۸ خیابان سطح شهر انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس محمد مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: اکثر مناطق شهر از برنامه جمع آوری زباله اطلاع دارند که این موضوع در سال گذشته با تحویل سالنامه درب منازل، به شهروندان اطلاع رسانی شده است اما با این حال با انتخاب چند منطقه به صورت پایلوت، بنرهای اطلاع رسانی را سر کوچه ها نصب کرده ایم.

وی افزود: این بنرها علاوه بر مشخص نمودن روزهای جمع آوری زباله، تنظیف کوچه در روز معین شده در هفته را نیز به اهالی اطلاع رسانی می نماید.

وی ادامه داد: جمع آوری زباله هفته ای سه نوبت و رفت و روب در کوچه ها هفته ای یک مرتبه انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به تقسیم بندی مناطق شهر در این طرح، گفت: خیابانهای اصلی از جمله خیابان مصطفی خمینی، شریعتی، بسیج، آیت الله صدر، پرستار، شهید ابولی، معراج و مدرس شمالی را به عنوان شروع این طرح  انتخاب کرده و بنرهای اطلاع رسانی تنظیف و جمع آری زباله را در ورودی کوچه ها نصب می کنیم.

مختاری تصریح کرد: قبلا این اقدام به صورت بلوک بندی و سر هر خیابان به صورت متمرکز انجام شده بود اما برای نخستین بار است که سر هر کوچه به صورت جداگانه کار نصب بنر صورت می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان افزود: این طرح با هدف رضایت شهروندان و تکریم شهروندان انجام شده است و همشهریان محترم می توانند هر گونه مشکل در خصوص جمع آوری زباله یا عدم تنظیف کوچه خود بر طبق بنر اطلاع رسانی سر کوچه را با سامانه ۱۳۷ شهرداری رفسنجان در میان بگذارند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با تأکید بر اینکه این حق شهروندان است که محله ای تمیز داشته باشند، گفت: این اطلاع رسانی را انجام دادیم که اگر کوتاهی توسط شرکتهای خدماتی و یا عوامل اجرایی و نظارتی صورت گرفت شهروندان بتوانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و پیگیر رفع مشکل محله خود باشند.

مختاری در پایان بر لزوم همکاری شهروندان در این طرح تأکید کرد و افزود: از شهروندان محترم تقاضا داریم خارج از برنامه اعلام شده زباله های خود را بیرون نگذاشته و همچون گذشته با حفظ نظافت محله خود ما را در داشتن شهری تمیز یاری نمایند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید