بسته ویژه تشویقی شهرداری رفسنجان برای احیاء بافت تاریخی و فرسوده شهر

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
  • لینک کوتاه

معاون اداری و مالی شهرداری رفسنجان از ارائه بسته تشویقی به شهروندان برای احیاء بافت تاریخی شهر خبر داد و گفت: این بسته ویژه برای نخستین بار در شهرداری رفسنجان اجرامی شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علیرضا پورغلامحسینی اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر جهت رفاه حال همشهریان، دو بسته تشویقی برای اخذ عوارض از شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: مصوبه شورای شهر در دهه فجر بر این مبنا که شهروندان محترم که عوارض خود را بصورت نقدی پرداخت کنند تا ۲۵ درصد در عوارض آنها تخفیف داده می شود تا پایان فرودین ماه تمدید شد. قبل از این این مصوبه تا پایان امسال قابل اجرا بود.

معاون اداری و مالی شهرداری رفسنجان در خصوص بسته دوم تشویقی، با اشاره به اینکه این بسته ویژه برای نخستین بار در شهرداری رفسنجان اجرامی شود، گفت: افرادی که در محدوده خیابانهای انقلاب، شریعتی، شهدا و معلم سکونت دارند و جهت دریافت پروانه ساختمان مراجعه کنند جهت احیا بافت فرسوده و بافت تاریخی شهر، ۱۰۰ درصد عوارض مربوط به پروانه مسکونی آنها و ۷۰ درصد پروانه های تجاری آنها رایگان می شود.

پورغلامحسینی تصریح کرد: این بسته تشویقی بسیار مناسبی است و اگر شهروندان محترم همکاری کنند شاهد احیاء بافت تاریخی شهر خواهیم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید