بیشترین درخواست شهروندان در جلسات ملاقات مردمی با شهردار در نیمه نخست امسال مربوط به حوزه عمرانی و شهرسازی بوده است.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، با توجه به ضرورت برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری، دیدار مردمی مهندس کهنوجی شهردار با شهروندان روزهای فرد از ساعت ۶ تا ۷ صبح انجام می گیرد و در این نشست صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می پردازند.
طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ شهردار رفسنجان در مجموع با یک هزار و ۴۷۱ نفر از شهروندان با زمان تقریبی ۱۳۴ ساعت پیرامون موضوعات، دغدغه ها و مشکلات مختلف دیدار داشت.
در این دیدارها، مهندس کهنوجی ضمن بررسی مشکلات شهروندان در زمینه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی و عمرانی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه های شهروندان صادر کرد.
بررسی مشکلات و مطالبات شهروندان در ملاقات های مردمی با شهردار در این بازه زمانی نشان می دهد بیش از ۷۵ درصد از مطالبات شهروندان رفسنجانی  مربوط به حوزه شهرسازی و عمرانی و ۲۰ درصد مطالبات مربوط به اشتغال و ۵ درصد مطالبات مربوط به موضوعات دیگر است.
مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان در نیمه نخست سال ۱۴٠۱، در قالب برنامه «به وقت مردم» از محله های عباس آباد، شهرک شهید زینلی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان حجت (تقاطع خیابان دانشجو با خیابان شهید عبداللهی) بلوار امام رضا (ع)، شهرک سپاه، رحمت آباد، شهرک ایثار، الله آباد، اسدآباد و کسبه خیابان انقلاب بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ساکنین محلات قرار گرفت.
گفتنی است، ملاقات های عمومی شهردار با شهروندان در روزهای فرد از ساعت ۶ تا ۷ صبح در دفتر شهردار انجام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید