عملیات احداث مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان با همت شهرداری در بوستان لاله آغاز شد.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، آئین شروع ساخت مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور مهندس رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای شهر و جمعی از معاونین شهرداری در بوستان لاله برگزار شد.

مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان قرار است ظرف مدت ۶ ماه توسط شهرداری رفسنجان احداث و به بهره‌برداری برسد.

در این مرکز قرار است خدمات بهداشتی‌درمانی از جمله پایش فشار خون و قند خون با حضور پرستار و پزشک، برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله کلاس‌های هنری، نشست‌های ادبی، دوره‌های آموزش توسط پزشکان، مباحث پژوهشی و … برای جمعیت سالمند شهرستان ارائه شود.

در مرکز آموزش و توانمندسازی سالمندان شهرستان رفسنجان مجموعه‌ای از خدمات آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی، ادبی و…. به افراد بالای ۶۰ سال که ۱۲ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شوند ارائه خواهد شد.

گفتنی‌ست تفاهمنامه احداث ساختمان این مرکز بین شهرداری رفسنجان و شورای سالمندی شهرستان به ریاست فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی منعقد شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید