انجام ۶۵۰ هزار مترمربع آسفالت خیابانها و معابر شهر رفسنجان در سال جاری

  • ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در سال جاری تاکنون ۶۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابانها و معابر شهر رفسنجان انجام شده است که بر این اساس، در مجموع تعداد ۳۷۷ کوچه و خیابان آسفالت و لکه گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس نوید شریفی خاطرنشان کرد: در سال جاری در شهر رفسنجان تاکنون ۲۹۰ کوچه به میزان ۲۵۳ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸۹ کوچه به میزان ۱۹۸ هزار مترمربع تسطیح و شن ریزی شده است.

وی بیان کرد: آسفالت تعدادی از خیابانهای شهر نیز توسط سازمان عمران انجام شده که از جمله آن می توان به خیابان رضوان، زیرگذر شهدای مدافع حرم، خیابان شهید رمضانی، بلوار امام رضا(ع) و میدان قدس، خیابان شهید حسینی غربی و … اشاره کرد.

وی به کارهای عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: از جمله کارهای عمرانی انجام شده توسط سازمان عمران در سال جاری می توان به ساخت آبنمای کف خشک، پل شهرک امام خمینی(ره)، زیرگذر شهدای مدافع حرم و ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی پارک وحدت اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: آسفالت سطح شهر بر اساس ردیف بودجه ای که سالانه شهرداری پیش بینی می کند، انجام می گیرد و عموماً برای کلیه سطح شهر و محله های مختلف برنامه ریزی می شود.

شریفی با اشاره به پیمانکاران همکار با سازمان عمران شهرداری، ابراز داشت: در بخش آسفالت دو پیمانکار، در تولید قطعات بتنی سه پیمانکار، در حوزه ماشین آلات یک پیمانکار و در حوزه اجرای سنگفرش، جدول و کانیوو و پروژه های سطح شهر نیز با پیمانکاران مختلف کار می کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به اقدامات سازمان عمران شهرداری، اظهار داشت: عمده کار سازمان عمران شهرداری در زمینه تولید، حمل و پخش آسفالت می باشد.

شریفی تولید قطعات بتنی را یکی دیگر از فعالیتهای سازمان عمران شهرداری برشمرد و ادامه داد: تولید قطعات بتنی در بخشهای مختلف از جمله تولید جدول، سنگفرش، کانیوو، نیوجرسی و یکسری قطعات بتنی پرمصرف که در طول سال در مجموعه شهرداری و سازمان مورد استفاده قرار می گیرد را شامل می شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان حوزه معادن را دیگر حوزه کاری سازمان عمران برشمرد و افزود: در حال حاضر سه معدن شن و ماسه داریم که تولید شسته، سنگدانه های مصرفی و بتن را انجام می دهند و در معدن احمدآباد نیز تولید آسفالت را انجام می دهیم.

شریفی در خصوص تعداد ماشین آلات سازمان عمران نیز گفت: حوزه موتوری سنگین شهرداری در اختیاز سازمان عمران می باشد که تعدادی ماشین آلات سازمان عمران در ادوار گذشته بروزرسانی و نو شده است و تعدادی را نیز در دوران کنونی بروزرسانی کردیم و ماشین آلاتی نیز کمبود داریم که در برنامه داریم که در سال ۹۸ یکسری ماشین آلات را نو و بروزرسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان همچنین با اشاره به احداث و افتتاح پروژه پل گیودری، یادآور شد: عملیات عمرانی این پروژه ظرف مدت ۶۰ روز به پایان رسید که نوعی رکورد در اجرای پروژه های شهری رفسنجان به شمار می رود که این پروژه در ایام دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید