پل شهرک امام خمینی(ره) دهه فجر افتتاح می شود

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
  • لینک کوتاه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس نوید شریفی اظهار داشت: پروژه پل شهرک امام خمینی(ره) از ۲۲ آذر ماه امسال کلید خورد و برنامه ریزی و پیش بینی ما این است که این پل در ۲۲ بهمن و در دهه فجر امسال به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه عرض پل ۲۴ متر و طول پل حدود ۳۰ متر است، افزود: این پل راه ارتباطی بین خیابان نواب و شهرک امام خمینی(ره) را برقرار می کند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان پیشرفت فیزیکی این پروژه را در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: چهار دیواره پل اجرا شده و عملیات آنها به پایان رسیده و دو دیواره نیز ظرف پنج روز آینده به پایان می رسد.

شریفی بیان کرد: سقف پل را از ضلع غرب شروع کردیم و سقف یکی از دهنه ها را آماده بتن ریزی کردیم و ظرف سه یا چهار روز آینده بتن ریزی آن انجام می شود و ایجاد راههای دسترسی به پل را از هفته آینده شروع می کنیم.

وی در خصوص هزینه اجرای این طرح گفت: هزینه پروژه در برآورد اولیه ۷۰۰ میلیون تومان بوده که پیش بینی می کنیم تا اجرای کامل حدود یک میلیارد تومان هزینه شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به بهره مندی حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت شهرک امام خمینی(ره) رفسنجان از راه دسترسی آن، تصریح کرد: قبلاً ساکنین این شهرک مجبور بودند از کف رودخانه گیودری این مسیر را طی کنند که در فصل بارندگی علی الخصوص بهار که سیلاب های فصلی اتفاق می افتاد همیشه با مشکل تردد مواجه می شدند و آب راه دسترسی آنها را مسدود می کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید