کاهش ۲۲ درصدی حوادث آتش سوزی مسکونی در رفسنجان در سال جاری

  • ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: حوادث آتش سوزی مسکونی در رفسنجان در سال جاری با کاهش ۲۲ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد به مقایسه حوادث سال جاری با سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری تاکنون ۷۱۶ مورد مأموریت امداد و نجات و اطفاء حریق در رفسنجان داشته ایم و این در حالی است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۷۹۲ مورد بوده است.

وی بیان داشت: در ۹ماهه سال جاری ۷۱ مورد حادثه آتش سوزی مسکونی داشتیم که این میزان در سال گذشته ۹۱ مورد بوده است که این کاهش ۲۲درصدی حوادث اتش سوزی مسکونی در نتیجه آموزشهای اتش نشانی که توسط پرسنل سازمان برای اقشار مختلف انجام گردیده حاصل شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان در خصوص میزان مزاحمت ها به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی نیز توضیح داد: خوشبختانه شهروندان با کار آتش نشانی آشنایی کامل پیدا کرده و به اهمیت کار این سازمان واقف شده اند به نحوی که در سال جاری نسبت به سالهای گذشته مزاحمت ها به سامانه تلفنی ۱۲۵ آتش نشانی واقعا کمتر شده است که جا دارد از شهروندان محترم در این رابطه تشکر کنم.

رمضانی نژاد در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم در زمانی که صدای آژیر ماشین آنش نشانی را می شنوند مسیر آن را باز کنند چون در بحث خاموش کردن آتش، ثانیه ها مطرح هستند و اگر یک ثانیه زودتر به محل حادثه برسیم می توانیم جان یک شهروند را نجات داده و یا از بروز خسارات مالی جلوگیری کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید