سیدعباس حسینی

مدیران شهرداری رفسنجان در مرکز فوریت های شهری ۱۳۷، مستقیما پای صحبت شهروندان می نشینند.

  • ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید عباس حسینی مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مشخصه های مدیریت موفق به ویژه در سازمان هایی چون شهرداری که با طیف وسیعی از مردم در ارتباط هستند، شیوه های ارتباطی مدیران به شنیدن مشکلات و دغدغه های مردمی بدون واسطه است تا ضمن تکریم شهروندان، افقی تازه در اولویت بندی به مسائل کاری خود داشته باشند. از این رو از هفته آینده، مدیران شهرداری رفسنجان مستقیما با حضور در مرکز فوریت های شهری ۱۳۷ پاسخگوی تماس های شهروندان خواهند بود.
وی خاطر نشان کرد، ساعت حضور مدیران و موضوعات مرتبط با فعالیت آنها به زودی اطلاع رسانی می شود و شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خود می توانند در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند.