معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان بر سرعت بیشتر در اجرای پروژه‌های دفع آب‌های سطحی تأکید کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، در نشست بررسی مشکلات دفع آب‌های سطحی در معاونت عمرانی شهرداری، معاونین شهردار، کارشناسان مربوطه و مجریان طرح، در خصوص مشکلات طرح دفع آب‌های سطحی بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این جلسه مهندس سعید قندی معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، اولین چالش موجود در شهررفسنجان درآستانه فصل بارندگی را بحث دفع آب‌های سطحی در برخی خیابان‌ها و بلوارهای شهر دانست و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکل آب‌های سطحی در این نقاط شد و افزود: آبگرفتگی‌ها طی روزهای بارندگی در رفسنجان موجب مشکلات زیادی برای شهروندان می‌شود و باید پیش از آغاز فصل بارندگی بتوانیم به پیشرفت قابل قبولی در سیستم دفع آب‌های سطحی برسیم.

وی با اشاره به لزوم چاره‌اندیشی برای تمامی نقاط بحرانی آبگرفتگی، ادامه داد: عملیات احداث کانال هدایت آب‌های سطحی با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی، بهسازی معابر، کانال‌ها و همچنین لایروبی از اقدامات دیگر در زمینه مهار آب‌های سطحی بوده که به طور مستمر و با جدیت توسط خدمات شهری و سازمان عمران انجام خواهد شد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان با‌اشاره به اینکه برخی از معابر شهر رفسنجان با کمترین بارندگی دچار آبگرفتگی می‌شوند، تسریع در رفع مشکلات بحرانی شهر از جمله خیابان شریعتی، بلوار شهید نوری، امیرکبیر و …. را خواستار شد.

قندی همچنین گفت: مجموعه شهرداری تنها پاسخگوی آبگرفتگی‌های پس از بارندگی است و تمامی واحدهای شهرداری ازجمله خدمات شهری، سازمان عمران و دیگر ارگان‌های مربوطه باید به نحو احسنت از امکانات موجود جهت رفع مشکلات آب‌های سطحی استفاده نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید