مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان از سپری شدن چهارشنبه سوری در رفسنجان بدون ایجاد حادثه خبر داد و از همراهی و همکاری شهروندان در این خصوص قدردانی کرد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد از عموم مردم برای رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال قدردانی و اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی مردم چهارشنبه آخر سال بدون هیچ حادثه خطرسازی سپری شد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی آتش نشانی رفسنجان در شب چهارشنبه آخر سال، خوشبختانه حادثه و حریق پرخطر بابت این شب گزارش نشد و چهارشنبه سوری امسال، آتش نشانان شب آرامی را سپری کردند.

رمضانی نژاد با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه‌سوری، یادآور شد: هر چند پیش بینی می کردیم که چهارشنبه سوری امسال کاملا متفاوت نسبت به سال های گذشته باشد لذا برای احتیاط در نقاط پر تردد شهر نیروهای آتش‌نشانی مستقر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان با تبریک پیشاپیش نوروز ۱۴۰۱ به عموم مردم، خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان که به احترام آتش نشانان با خودداری از استفاده مواد محترقه و منفجره باعث آرامش در شهر شدند و الگوی فرهنگ ایمنی را در شهر رفسنجان ایجاد نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی را به عمل می آورم و این بهترین قدردانی از آتش نشانی بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید