شهردار رفسنجان در جمع اعضای شورای معاونین با تأکید بر افزایش تأثیرگذاری خدمات شهرداری، جلب رضایت شهروندان و تداوم آن را خواستار شد و گفت: مردم بایستی به شهر وفادار بوده و مُبَلِغ خدمات شهرداری باشند و از زندگی در شهر رضایت داشته باشند

  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
  • لینک کوتاه

مهندس عظیمی زاده با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری بایستی منطبق بر خواسته های شهروندان و با رضایت آنان باشد، اظهار کرد: سال آینده فعالیت های شهرداری را به سمت پروژه های عظیم و ماندگار پیش خواهیم برد و حتماً طرح های رفاهی را اجرایی می کنیم.

 

وی در ادامه خواستار ادامه اجرای اقدامات به روز و نو در شهر شد و افزود: خدمات شهری بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم همه روزه شاهد تأثیرگذاری آن در شهر باشند.

 

شهردار رفسنجان هدف مجموعه مدیریت شهری را ایجاد شهر امن و انسان محور بیان کرد و افزود: هر حرکتی از سوی شهرداری باید برای شهروندان تحسین برانگیز بوده و در مردم شور و هیجان ایجاد کند.

 

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای پروژه صدچشمه، ساماندهی محوطه بادگیر معین، اجرای عملیات بزرگراه قدس و پیاده راه خیابان های ارجمندی و بنفشه از جمله مواردی بود که مهندس عظیمی زاده تسریع در انجام آن را خواستار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید