آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان در ۲۴ ساعت گذشته چندین عملیات اطفا حریق و امداد و نجات انجام دادند.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد گفت: در روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه بر اثر گرما و بی احتیاطی شهروندان چندین مورد آتش سوزی در فضای سبز شهری به وقوع پیوسته که با حضور بموقع آتش نشانان این سازمان اطفا و مهار گردیده است.

وی افزود: در ساعت ۱۱:۴۳ آتش سوزی یک اصله درخت در بلوار زیتون به این مرکز اعلام گردید که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان بیان کرد: در ساعت ۱۲:۱۵ طی تماس تلفنی احدی از شهروندان مبنی بر درخواست کمک از پرسنل آتش نشانی جهت وجود یک گربه در منزلی واقع در خیابان مصطفی خمینی(ره) نیز یک تیم از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به زنده گیری و رها سازی گربه در محلی امن اقدام نمودند.

وی افزود: در ساعت های ۱۳:۰۰ و ۲۲:۰۰ نیز طی تماس تلفنی شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی گیاهان و علف های خشک واقع در بلوار شهید نوری و جمهوری، بلافاصله تیم هایی از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و از سرایت آتش به فضای سبز و آتش سوزی درختان جلوگیری گردید.

رمضانی نژاد خاطرنشان کرد: در ساعت ۱۹:۱۰ گزارشی مبنی بر مزاحمت زنبور برای ساکنین یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید مقیمی و همچنین ساعت ۲۰:۲۳ خیابان شهید مصطفی خمینی به این مرکز اعلام و تیم هایی از ایستگاه شماره ۲ و ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به معدوم سازی و رفع خطر این زنبورها برای ساکنین این منازل اقدام نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید