رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان عملکرد سه‌ماهه نخست امسال این اداره را تشریح کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، فهیمه محمدی با اشاره به عملکرد اداره امور بانوان شهرداری در سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: برگزاری جشنواره «یه روز خاص دخترونه» ویژه نوجوانان دختر همراه با کارگاه‌های مهارتی، هنری و ورزشی، حمایت و پشتیبانی از ۴۲ محله ی شهر در برگزاری جشن روز دختر و شروع ثبت نام کلاس های تابستانه از اقدامات این اداره در این بازه زمانی بوده است.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان از برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد الزهرا توسط اداره امور بانوان یاد و اضافه کرد: دیدار و نشست با مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و بازدید از بوستان های بانوان تهران در جهت همکاری و تعامل با  مدیر کل اداره امور بانوان در حوزه طراحی برنامه های بلند مدت ویژه نوجوانان در طی این مدت صورت گرفته است.

فهیمه محمدی بیان کرد: یکی از اقداماتی که توسط اداره امور بانوان در سه‌ماهه نخست امسال اجرا شد، طرح «دوشنبه‌های عاشقی» بود که مورد استقبال نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها قرار گرفت.

وی توضیح داد: طرح «دوشنبه‌های عاشقی» طرح جذب نوجوانان به مسجد همراه با برنامه های هنری، ورزشی ، تفریحی و… است که تاکنون ۲۰۰ نفر در این برنامه جذب مساجد شده‌اند و از این برنامه‌ها بهره می‌برند.

محمدی گفت: مساجد باید پایگاه های علمی، فرهنگی و… شوند و تشکیل انجمن های مختلف دخترانه تحت گروه فرهنگی صراط نیز از جمله عملکردهای این اداره است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید