شهردار رفسنجان در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم امنیت و آرامش تبریک گفت.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت کشور، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سروقامتان عرصه نظم وامنیت؛ فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را که فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان در حفظ، آرامش و نظم در جامعه است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک، امنیت امروز جامعه ما مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و جان‌فشانی‌های شما عزیزان است که با روحیه ایثار و فداکاری، شبانه‌روز در راه پاسداری از ارزش‌ها و تأمین نظم و آرامش شهروندان گام برمی‌دارید.

نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می پردازد.

مردم قانونمدار شهرستان رفسنجان به خود می‌بالند که از وجود چنین فرزندان دلیر، مؤمن و میهن دوستی بهره‌مند است که در سخت‌ترین شرایط، از هیچ کوششی برای پاسداری از ارزش‌ها و تأمین امنیت این مرز و بوم فروگذار نکرده‌اند. بی‌شک تلاش‌های ارزشمند شما در راه ایجاد امنیت پایدار و تقویت حس اعتماد عمومی، موجب سرافرازی این خطه و کشور خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای همه نیروهای خدوم انتظامی به ویژه حافظان نظم و امنیت در شهرستان رفسنجان، سلامت و موفقیت روزافزون آرزو می‌نمایم.

مجید کهنوجی | شهردار رفسنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید