معاون هنری شهرداری رفسنجان گفت: پیش بینی می شود اکران تصاویر ثبت شده توسط عکاسان رفسنجانی در سطح شهر جلوه ویژه ای به سیما و منظر شهری ببخشد.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید محسن سجادی اظهار کرد: شهرداری در آستانه سال نو، برای خرید و اکران شهری عکس های هنرمندان رفسنجانی اقدام کرده است و انتظار می رود استقبال عکاسان از این فراخوان بالاتر رود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال عکسها دهم اسفند ماه اعلام شده است، گفت: بهار، ابنیه در بهار و فضاهای بهاری شهر از جمله محورهای این فراخوان به شمار می روند اما عکس های خاص یا کمتر دیده شده هنرمندان که خارج این محورها قرار بگیرند نیز نیز توسط شهرداری خریداری می شود.
معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه برای شرکت در فراخوان نیازی به ارسال اصل عکس با کیفیت بالا نیست، افزود: متقاضیان پس از کارشناسی، ارزیابی و انتخاب آثار و انجام توافقات اولیه، می توانند اصل عکس را در اختیار شهرداری قرار دهند.
وی با اشاره به وقفه دو ساله کرونایی و محدودیت سفرهای نوروزی، یادآور شد: طی دو سال گذشته امکان مسافرت‌های نوروزی عملاً از مردم سلب شد اما پیش بینی می شود نوروز ۱۴۰۱ سفرهای برون شهری بیشتری به نسبت تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ داشته باشیم.
سیدمحسن سجادی با اشاره به اینکه اکران آثار عکاسان در نوروز ۱۴۰۱ یکی از اقدامات مدیریت شهری در کنار سایر اقدامات شهرداری در حوزه زیباسازی به شمار می رود، تصریح کرد: قصد داریم با نمایش آثار عکاسان در شهر فضای رفسنجان را متحول کنیم.
معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه عکس‌ها می توانند معرف شهر و جلوه های زیبایی از نوروز در رفسنجان باشند، ادامه داد: با اکران آثار عکاسان انتظار می رود بازدید از جاذبه های گردشگری نیز افزایش یافته و مورد هدف گردشگران قرار گیرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید