شهرداران دهه هشتادی به همراه شهردار رفسنجان رای خود را به صندوق انداختند.

  • ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، شهردار رفسنجان پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روزی است که مردم می‌توانند یک حماسه بزرگ را رقم بزنند و سرنوشت کشور را با حضور پررنگ خود تعیین کنند.

مجید کهنوجی افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است چرا که سرنوشت ۴ سال آینده کشور به دست عالی‌ترین مقام اجرایی تعیین می‌شود لذا مردم باید همت کنند و پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم، خاکریز اول ما نسبت به دشمن است، تصریح کرد: دشمن هیچ رحمی نمی‌کند همانطور که غزه و فلسطین می‌بینیم. حضور حداکثری مردم، دشمن را ناامید می‌کند همانگونه که دقت کنیم حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان متوقف شده که نتیجه انتخابات و حضور مردم در انتخابات ایران مشخص شود.

شهردار رفسنجان تأکید کرد: گلایه‌های مردم در زمینه معیشت و مسائل اقتصادی بجاست اما در جایی قرار داریم که امنیت کشور حرف نخست را می‌زند و باید روی آن هوشیار بوده و حساسیت به خرج دهیم.

کهنوجی در پایان گفت: امروز مردم به نیت امیرالمومنین(ع) و موسی ابن جعفر(ع) و خشنودی دل امام زمان(عج) در انتخابات شرکت کنند که پشتوانه ای برای رهبری و نظام است و در دنیا سربلند می‌شویم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید