معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از ساماندهی بلوار پسته و احداث میدان جدیدی در این محور خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی در این خصوص اظهار کرد: بلوار پسته در محدوده یادگار امام قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر رفسنجان از سمت کمربندی به شمار می‌رود که طرح ساماندهی این بلوار قرار است در دو مرحله اجرایی شود که مرحله اول آن آغاز شده است.

وی با بیان این‌که اولین بریدگی در این بلوار بار ترافیکی زیادی را به دنبال دارد، افزود: به‌زودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی جهت دسترسی آسان به مراکز درمانی و شهرک یادگارامام و…. ایجاد خواهد شد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات تراش و جمع‌آوری آسفالت فرسوده در حال انجام است، ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار احداث میدان جدیدی در محل تقاطع بلوار پسته، محله یادگار امام و شرکت پسته رفسنجان برای ساماندهی و ایمن‌سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه از دیگر اقداماتی است که در قالب اجرای این طرح در حال انجام می‌باشد.

قندی با بیان این‌که طرح بلوار مذکور به گونه‌ای تهیه و اجرا خواهد شد که مسیری مناسب برای تردد شهروندان را فراهم نماید، گفت :علاوه بر ساماندهی بلوار پسته شاهد اجرای مصوبات مطلوب دیگری در جهت کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهر خواهیم بودکه باعث تسهیل و بهبود کیفیت عبور و مرور، تأمین و حفظ امنیت شهروندان خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید