بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان، در شش‌ماهه نخست امسال با تولید بیش‌از ۵۳ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، بیش‌از ۴۴۶‌هزار مترمربع از معابر سطح شهر زیرسازی و آسفالت شده است.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی جعفریان در بیان عملکرد شش‌ماهه اول امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۴۴۶هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان ۵ بلوار، ۱۹ خیابان و ۱۹۱ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

وی ادامه داد: بلوارهای مس، یگانه، هجرت، شهید بیاضی‌زاده و شهید معصومی و خیابان‌های مرشد، فیض، شهید اکبر محمدزمانی، شهید ابولی، شهید فخری، شجاعت، خیابان امتداد خیابان شهید روشن، دانش، وصال، یارقلی، بهارنارنج، نهضت و … از جمله معابر زیرسازی و آسفالت شده در شش‌ماهه اول امسال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی اشاره و بیان کرد: در این مدت بیش‌از ۵۳ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید شد و در معابر شهر به مصرف رسید. همچنین بیش‌از ۵۰ هزار مترمربع جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

جعفریان به تولیدات کارگاه قطعات بتونی نیز اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش‌از ۸۳۵‌هزار قطعه بتونی شامل بیش‌از ۲۴۶‌هزار جدول، بیش‌از ۵۳۷‌هزار قطعه سنگ‌فرش و بیش‌از ۴۹‌هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

وی هم چنین از افزایش ۲۰ درصدی تولید و پخش آسفالت نسبت به مدت مشابه سال های قبل خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید