مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام سه عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان این سازمان خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس رمضانی نژاد در تشریح این خبر افزود: در ساعت ۱۶ روز پنج شنبه گزارش گیر کردن سر یک کودک در بین نرده های پنجره یک منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اعلام گردید. بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و با استفاده از تجهیزات و وسایل مورد نیاز نسبت به آزادسازی این کودک گرفتار اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیان داشت: در ساعت ۲۱:۱۳ نیز گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام که بلافاصله زنگ اعلام خطر در ایستگاه شماره ۳ به صدا در آمده و تیم اطفای حریق این ایستگاه به محل اعزام و نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام نمودند.

مهندس رمضانی نژاد افزود: در ساعت ۲۳:۲۳ گزارش تصادف یک دستگاه خودرو سواری و تریلر واقع در جاده داوران به این سازمان اعلام، که بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام گردید.

پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که بر اثر شدت تصادف ۳ نفر در خودرو سواری گرفتار می باشند که سریعاً با استفاده از تجهیزات مورد نیاز اقدام به رها سازی افراد گرفتار نموده و پس از آزادسازی جهت سیر مراحل درمان تحویل پرسنل اورژانس گردیدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در پایان بیان کرد: در ساعت ۱:۲۸ بامداد نیز گزارش آتش سوزی یک مغازه واقع در بلوار طالقانی به سامانه ۱۲۵ اعلام گردید که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق این مغازه اقدام نمودند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید