توزیع عادلانه بودجه شهرداری رفسنجان با تحقق «آرمان شهر»

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
  • لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: برنامه ای که در سال آینده داریم توزیع عادلانه بودجه شهرداری است که برای این بودجه نام «آرمان شهر» را در نظر گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حجت الاسلام علی هاشمیان در مراسم هشتمین فصل همدلی که دوشنبه شب ۲۷ اسفند ماه در مجموعه فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار گردید، اظهار داشت: شهروندان رفسنجان پشتوانه محکمی در همه برنامه های شورای اسلامی شهر، شهرداری و برنامه هایی که برای شهر اجرا می شود بوده اند و این موضوع ما را برای ادامه آنها مصمم تر و دلگرم تر می کند.

وی با قدردانی از مسئولین شهرستان در همراهی در برگزاری هشتمین فصل همدلی، خاطرنشان کرد: ما وعده داده بودیم که در ۱۲ بهمن ماه برنامه ای در همین مجموعه داشته باشیم که به دلایلی مقدر نشد و وظیفه می دانم برای عدم برگزاری این برنامه عذرخواهی کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تصریح کرد: شعار سال جاری را «سازندگی و بالندگی» اعلام کردیم که در طول سال جاری با تلاش شبانه روزی شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونین و پرسنل خدوم شهرداری و حمایت شما مردم توانستیم رفسنجان را از نقطه شروع در ریل خود قرار دهیم.

هاشمیان ابراز داشت: برنامه ای که در سال آینده داریم توزیع عادلانه بودجه شهرداری است که برای آن ساعتها وقت گذاشته شده و برای این بودجه نام «آرمان شهر» را در نظر گرفته ایم که این نام مخفف آرامش، مدیریت، امنیت، نشاط، شفافیت، همدلی و رشد و توسعه رفسنجان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پایان از برگزاری نهمین جشن فصل همدلی در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: امیدوارم محکم، مستحکم و همراه با مردم در سال ۹۸ این برنامه های فصل همدلی را داشته باشیم که در این رابطه نهمین فصل جشن همدلی در خرداد ماه سال ۹۸ و احتمالا عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید