رئیس جشنواره سراسری فیلم شهرنما از معرفی دبیران تخصصی و مدیر روابط عمومی دومین دوره جشنواره خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، دکتر سیدعباس حسینی داورانی اظهار کرد: طی احکامی جداگانه، عباس بلوچی به عنوان دبیر هنری، رضا فهیمی به عنوان دبیر علمی، امیر موحدی به عنوان دبیر اجرایی و دکتر بهناز شریفی به عنوان مسئول روابط عمومی جشنواره فیلم «شهرنما» معرفی شدند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان افزود: بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فیلمسازان رفسنجان و کشور، توجه به حضور آثار باکیفیت و برنامه‌ریزی برای ارزیابی کیفی و عادلانه‌ آثار در تمامی بخش‌ها در راستای تحقق اهداف جشنواره‌ فیلم «شهرنما» با محوریت شهر، امید و آینده از اهم وظایف دبیران است.

عباس بلوچی با بیش از ۳۰ سال فعالیت در حوزه تخصصی سینما، دارای کارشناسی ارشد عکاسی و کارشناسی سینما بوده و در جشنواره های متعدد به عنوان داور و دبیر تخصصی حضور داشته و جوایز گوناگونی نیز کسب کرده است. او در حال حاضر رئیس و مدرس انجمن سینمای جوان رفسنجان است.

رضا فهیمی فیلمساز و کارگردان، دارای کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی بوده و در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم کوتاه تهران به عنوان داور و هیئت انتخاب حضور داشته است. وی در سال ۲۰۱۶ با فیلم کودکان ابری و ۲۰۲۲ با فیلم‌ سفید پوش به ترتیب نماینده کشور ژاپن و ایران در اسکار بود.

امیر موحدی نیز فعال فرهنگی‌هنری، پژوهشگر حوزه روشنگری و اجتماعی، مستندسازِ موضوعات هنر انقلاب، کارشناسی مدیریت بازرگانی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان است.

دکتر بهناز شریفی فعال فرهنگی و رسانه، مدرس خبرنگاری، نویسنده و مدیر فرهنگسرای رسانه رفسنجان است و دستیار و مشاور رسانه ای شهردار را در کارنامه دارد. وی دانش آموخته مدیریت و دارای نزدیک به ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه خبر و رسانه است. از دیگر سوابق او می توان به حضور در رویدادها و جشنواره های مختلف به عنوان خبرنگار اختصاصی، دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

گفتنی‌است دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، دادگستری شهرستان رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان دی ماه سال جاری برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید