احمدغلامحسینی

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در تشریح اقدامات این معاونت در سه‌ماهه اول امسال از جمع‌آوری و ساماندهی بیش‌از ۱۶۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس احمد غلامحسینی اظهار کرد: با توجه به این‌که دایره فعالیت‌های حوزه معاونت خدمات شهری گسترده است اقدامات متنوعی در راستای تنظیف، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، زیباسازی معابر و … در حوزه خدمات شهری شهرداری در سه‌ماهه اول امسال صورت گرفته است.

وی افزود: طی این مدت بیش‌از ۱۷هزار تن زباله، ۱۳۰ عدد پارچه فرسوده تبلیغاتی و ۱۵۵ تراکتور نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع‌آوری و ساماندهی ۱۶۷۲ قلاده سگ ولگرد در سه‌ماهه اول سال‌جاری در رفسنجان خبر داد و بیان کرد: صدور ۱۵۹ مورد اخطار سدمعبر به واحدهای تجاری، صدور ۱۶۶ مورد اخطار جهت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و اجرای عملیات پاکسازی و لایه‌روبی دهانه‌ پل‌های سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

غلامحسینی از جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان از سطح شهر رفسنجان در این مدت یاد کرد و افزود: اجرای عملیات آزادسازی و لایروبی نقاط حادثه‌خیز رودخانه صادق آباد رفسنجان، لایروبی و پاکسازی مسیل رودخانه شور رفسنجان، از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی با بیان این‌که کشتارگاه شهرداری از ابتدای سال ۱۴۰۱ زیر نظر معاونت خدمات شهرداری در حال فعالیت است، گفت: در سه‌ماهه اول امسال بیش‌از ۱۴ هزار و ۳۵ راس گوسفند، ۴۲۷ راس گاو، ۹۲ نفر شتر و ۳۵ شترمرغ در کشتارگاه شهرداری ذبح شده است ضمن آن‌که از روند فعالیت کشتارگاه به‌طور مستمر بازدید می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان به فعالیت‌های واحد برق اشاره کرد و افزود: نصب ۱۴ مورد فنداسیون، لوله‌گذاری، کابل‌کشی و نصب تیرهای روشنایی، جمع‌آوری شبکه و تیرهایی که در تعریض خیابان قرار داشتند و ۱۰ مورد گزارش رفع خطر از معابر سطح شهر، دیوارها و خانه های متروکه در حال ریزش از جمله اقدامات صورت گرفته در سه‌ماهه نخست امسال بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید