فهیمه محمدی

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان میزان ثبت‌نام در طرح مجازی «بی‌نهایت شو» را اعلام کرد که بر این اساس ۱۵۰۰ نوجوان دهه هشتادی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، فهیمه محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکید و سفارشات مقام معظم رهبری به استفاده از فرصت‌های فضای مجازی، تفاهم‌نامه‌ای با موسسه جوانان آستان قدس مشهد برای طرح مجازی «بی‌نهایت شو» امضا کردیم که خوشبختانه تعداد قابل توجهی از نوجوانان دهه هشتادی در رفسنجان از آن استقبال کردند.

وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح، از خانواده‌ها درخواست دارم فرزندان خود را برای به اتمام رساندن دوره همراهی کنند و حتی والدین نیز این دوره‌های مجازی را با فرزندان انجام دهند. ضمن آن‌که حمایت و تشویق خانواده‌ها از فرزندان در به ثمر نشستن این دوره بسیار موثر است.

محمدی ادامه داد: امتیازات و تلاش تمام نوجوانان رفسنجان هم زیر نظر خود اداره امور بانوان و کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش رصد خواهد شد و در انتها به غیر از جوایز خود موسسه، جوایز ارزنده‌ای هم از طرف اداره امور بانوان دریافت خواهند کرد‌.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان در پایان گفت: امید داریم در حوزه نوجوانان با حمایت خانواده‌ها بتوانیم قدم موثری در حوزه تربیتی برداریم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید