مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام چندین عملیات اطفای حریق خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی رمضانی نژاد در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۳۹ روز پنج شنبه ۲۲ شهریور گزارش آتش سوزی یک دستگاه خودرو در بلوار امام رضا(ع) به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام گردید که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۵ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.

وی افزود: در ساعت ۱۸:۵۹ نیز گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو وانت در روستای مهدی آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام گردید که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق این خودرو اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۲:۱۰ روز جمعه ۲۳ شهریور ماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در جاده سرچشمه و گرفتاری سرنشینان آن به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام گردید.

مهندس رمضانی نژاد با اشاره به اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۵ به محل اعزام و مشاهده گردید که چهار نفر در داخل خودرو گرفتار شده اند، گفت: با استفاده از تجهیزات و امکانات مورد نیاز افراد گرفتار در خودرو رها سازی و جهت سیر مراحل درمان تحویل عوامل اورژانس نمودند.

وی عنوان کرد: در ساعت ۱۰:۵۷ نیز گزارش مبنی بر آتش سوزی چند اصله درخت و زمین چمن در روستای عباس آباد حاجی به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام گردید، که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.

رمضانی نژاد افزود: در ساعت ۱۱:۰۳ یک دستگاه خودرو سواری به داخل قنات موجود در پارکینگ منزل مسکونی فروکش کرده که پس از اطلاع، یک تیم از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی و بیرون آوردن آن نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یادآور شد: همچنین در ساعت ۱۸:۲۲ آتش سوزی چند اصله درخت و ساعت ۴:۲۰ بامداد آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان ابوذر نیز توسط پرسنل ایستگاه شماره ۳ اطفا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید