در جلسه کارگروه ساماندهی حمل و نقل استان مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل درون شهری به میزبانی سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری رفسنجان بررسی شد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی در این رابطه گفت: در جلسه ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی استان، مهندس کریم‌دادی دبیر حمل و نقل معاونت عمرانی استانداری در حوزه حمل و نقل و مدیران‌ عامل سازمان های حمل و نقل شهرداری‌های کرمان، سیرجان، جیرفت، بم و زرند حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل درون شهری استان به‌ویژه رفع مشکل ثبت پیمایش ناوگان دیزلی برای تأمین سوخت، هوشمندسازی ناوگان، سامانه‌های AVL و ACC، ثبت تردد ناوگان برای نظارت و اعتبارسنجی، بازسازی ناوگان موجود، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و فعال کردن بخش حمل بار و بخش حمل بار درون شهری و ساماندهی سرویس مدارس بررسی و مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: در پایان این جلسه دبیر حمل و نقل و ترافیک استانداری به‌همراه مدیران‌عامل حمل و نقل شهرداری‌های کرمان، سیرجان، جیرفت، بم و زرند از طرح‌های ترافیکی و همچنین مجموعه حمل و نقل اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان بازدید کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید