مهندس رزاق زاده

 شهردار منطقه یک شهرداری رفسنجان عملکرد شهریورماه سال جاری این سازمان را تشریح کرد.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین رزاق زاده از صدور ۳۸ پروانه مسکونی در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۵ پروانه تجاری و ۲۸ گواهی عدم خلاف صادر و ۵۷ پروانه تمدید گردید.

وی با بیان اینکه از ۴۷ مورد ساخت و ساز طی مدت مذکور جلوگیری شده است، افزود: با همکاری پلیس ساختمانی و اجرائیات شهرداری منطقه، به صورت شبانه روزی کنترل و بازدید از ساخت و ساز در سطح شهر انجام می شود.

مهندس رزاق زاده گفت: در همین بازه زمانی از ۱٠ مورد حفر چاه غیرمجاز و ۲۲ مورد از حفاری های غیرمجاز جلوگیری و ۴۷ مورد کنترل و بازدید از حفاری های دارای مجوز در سطح شهر انجام گردید.

شهردار منطقه یک رفسنجان، پلمپ ۵ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز را از دیگر عملکرد این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۱٠ مورد صورت جلسه و اخطارهای ساخت و ساز خلاف، طی این بازه زمانی صادر شده است.

مهندس رزاق زاده با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک با برنامه ریزی های مشخص و گشت زنی بازرسان در حریم و سطح شهر به صورت شبانه روز درصدد کاهش و کنترل تخلیه های غیر مجاز است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۷ مرکز فوریت های شهرداری در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع آن، اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید