معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان اقدامات شهرداری در تأمین روشنایی خیابانها و معابر سطح شهر رفسنجان را تشریح کرد.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس محمد مختاری اظهار کرد: کار تأمین روشنایی خیابان امام خمینی(ره) از دوشنبه هفته گذشته ۱۰ دی ماه آغاز شد و روز شنبه ۱۵ دی ماه به اتمام رسید.

وی افزود: در تأمین روشنایی خیابان امام خمینی(ره) ۶۸ پایه چراغ دکوراتیو ۹ متری نصب شده که روی هر پایه لامپ های ال ای دی ۳۰۰ وات قرار دارد.

وی ادامه داد: کار تأمین روشنایی خیابان شهید کشاورزی جنب مصلی امام خامنه ای از دوشنبه هفته جاری ۱۷ دی ماه آغاز و به مدت دو روز تامین روشنایی این خیابان انجام خواهد شد که در این خیابان نیز ۲۲ پایه چراغ دکوراتیو با لامپ های ۳۰۰ وات ال ای دی نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان تصریح کرد: امیدواریم از پنجم بهمن ماه کار روشنایی بلوار کوثر را آغاز کنیم که در این پروژه ۱۱۰ پایه چراغ نصب می شود که ۸۰ پایه چراغ دوطرفه و ۳۰ پایه چراغ یک طرفه خواهد بود که دکوراتیو و ۱۲ متری هستند و روی هر پایه، لامپ های ال دی ۴۰۰ وات نصب می شوند.

مختاری ابراز داشت: امیدواریم تا پایان سال کار تامین روشنایی خیابان ۱۷ شهریور از بلوار طالقانی تا خیابان امام را به پایان برسانیم.

وی از فرسوده بودن برخی از پایه های چراغ برق بلوار طالقانی یاد کرد و افزود: در سال گذشته و ابتدای امسال چند پایه از چراغهای برق این بلوار مشکلاتی را ایچاد کردند لذا پایه های چراغو روشنایی بلوار طالقانی را با ۱۳۰ چراغ ۹ متری اصلاح خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه تامین روشنایی برخی قسمتهای شهر را با اداره برق پیگیری می کنیم و امیدواریم این کار صورت گیرد، یادآور شد: پایه ها و دستک های چراغ برق در خیابان امام را که جمع آوری کردیم در میدان امام رضا(ع) در بلوارسردار شهید محمد زینلی، بلوار پسته و شهرک یادگار امام نصب و تامین روشنایی می کنیم.

مختاری تصریح کرد: در پارکهای در حال ساخت نیز بحث تامین روشنایی نیز در حال پیگیری است که در پارک خیابان معراج ۱۲۰ پایه سه متری چراغ برق برنامه ریزی شده و پارکهای دیگر نیز همزمان با ساخت، روشنایی آنها تأمین خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید