در جریان دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما»، کارگاه «زمان‌سنجی در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای» با حضور رضا فهیمی نویسنده و کارگردان برگزار شد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی با عنوان «زمان‌سنجی در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای» جمعی از هنرجویان فیلمسازی از رفسنجان، کرمان و سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین شرکت کردند.

این کارگاه تخصصی در راستای برنامه‌های جشنواره فیلم «شهرنما» و با تدریس رضا فهیمی نویسنده و کارگردان برگزار و طی آن شرکت کنندگان نحوه نوشتن فیلمنامه در بازه زمانی ۹۰ تا ۱۲۰ ثانیه را فراگرفتند.

هنرجویان و فیلمسازان در پایان و پس از آشنایی با تکنیک‌های زمان‌بندی در فیلم کوتاه، موفق شدند در قالب گروه‌های پنج و شش نفره، هشت طرح و فیلمنامه را آماده و ارائه دهند.

گفتنی است؛ سلسله کارگاه های آموزشی دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» ویژه عموم علاقمندان به فیلمسازی آغاز شده است و تا پایان مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، دادگستری شهرستان رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان دی ماه سال جاری برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید