شهردار رفسنجان اهدای زندگی به افراد نیازمند را اقدامی خداپسندانه در جهت حفظ زندگی انسان‌ها دانست و از خانواده‌هایی که به اهدای عضو عزیزانشان رضایت می‌دهند، تقدیر کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی صبح امروز یکشنبه ۲۷ خردادماه در مراسم گرامیداشت روز اهدای عضو و تقدیر از خانواده‌های جان‌بخشان با قدردانی از کادر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، اظهار کرد: روز اهداکنندگان عضو را گرامی می داریم و برگزاری این مراسم با این نیت است که این خانواده‌ها نباید فراموش شوند.

وی بیان کرد: خانواده‌های بیماران دچار مرگ مغزی با اقدام ارزشمند و تصمیم مهم خود برای اهدای عضو عزیزشان بدون هیچ چشمداشتی به بیماران نیازمند به عضو پیوندی، نفس هدیه می دهند و بیش از آن جانی دوباره نه فقط به بیمار که به خانواده‌هایشان می‌بخشند.

کهنوجی تصریح کرد: خانواده‌ها با اهدای عضو عزیزان‌شان ایثار، گذشت، فداکاری، مهربانی، عشق و کمک به همنوع را به نمایش می‌گذارند.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود برای برخی مسائل شهری مانند تقسیط کردن پروانه‌ها، سهم معوض تا سه سال، آسفالت رایگان و … برای خانواده‌های اهداکننده عضو قول مساعد داد.

شایان ذکر است، به همت شهرداری و شورای شهر رفسنجان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اهدای عضو از خانواده جانبخشان در هتل باغ تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید