مدیران فرهنگسرای رسانه شهرداری و روابط عمومی شورای شهر رفسنجان با مدیران فرهنگی و روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مشهد دیدار کردند.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، در دیدار بهناز شریفی مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری رفسنجان و مهناز شریفی مسئول روابط عمومی شورای شهر رفسنجان با مدیران اداره کل روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مشهد و مؤسسه فرهنگی رسانه ای شهرآرا، تجربیات حوزه هنری، رسانه ای و روابط عمومی به اشتراک گذاشته شد.

در این دیدارها که طرفین بر تقویت تعامل و ارتباطات فی مابین رفسنجان و مشهد تأکید کردند، شریفی با بیان اینکه فرهنگسرای رسانه رفسنجان اولین فرهنگسرای رسانه شهرستانی در کشور است، به رویکرد جدید این مرکز در برپایی دوره‌های تخصصی اشاره و از برگزاری موفق ویژه برنامه مشترک «دل‌نوشته‌ای برای آرتین» با مشارکت فرهنگسراهای رسانه کشور یاد کرد.

در ادامه هم چنین موضوع جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» مطرح و رئیس اداره روابط عمومی مؤسسه فرهنگی شهرآرا شهرداری مشهد با استقبال از رویکرد شهرداری رفسنجان در برگزاری جشنواره تخصصی فیلم، خواستار فراهم شدن بستری برای مشارکت در این رویداد شد تا با دریافت ایده‌های جدید بتوان برای برپایی فعالیت‌های مشترک گام برداشت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید