شهردار رفسنجان ایجاد همدلی و همبستگی بین شهروندان و کشف استعدادهای ورزشی را از اهم نتایج برپایی المپیاد ورزشی محلات عنوان کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی محلات که با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولین برگزار شد، گفت: ایده برگزاری المپیاد از سوی شورای اسلامی شهر و با تصویب شورا به منظور جلوگیری از پرداخت مساعدت های متفرقه برای ورزش و نظارت و مدیریت بیشتر بر هزینه ها مطرح گردید.

 

وی با بیان اینکه اولین المپیاد ورزشی با کاستی ها و دشواری هایی همراه بود، اظهار کرد: این اقدام شروعی بر حرکات ورزشی است که در آینده در سطح شهر رفسنجان اجرا خواهد شد.

 

مهندس عظیمی زاده از همکاری و حمایت اداره ورزش و جوانان و عوامل شهرداری تشکر کرد و افزود: این حرکت خودجوش و مردمی در فضای سالمی شکل گرفت و فرصت مناسبی برای ورود ورزش به میدان با حضور کلیه رده های سنی فراهم نمود.

 

شهردار رفسنجان با اشاره به تأثیر مطلوب المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان، ایجاد همدلی و همبستگی بین شهروندان و کشف استعدادهای ورزشی را از اهم نتایج برپایی المپیاد عنوان کرد و گفت: برگزاری المپیاد ورزشی محلات علاوه بر ایجاد حس رقابت سالم بین محلات در افزایش تعلق خاطر شهروندان به محله های قدیمی و باززنده سازی نام محلات مؤثر خواهد بود.

 

مهندس عظیمی زاده هم چنین از استمرار برگزاری المپیاد ورزشی محلات در آینده با استقبال پرشور شهروندان و با همکاری اداره ورزش و جوانان به عنوان سیاستگذار امر ورزش ابراز امیدواری کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید