شهردار رفسنجان، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، ضمن تسلیت، این حمله جنایت کارانه را محکوم و خواستار همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران در برابر توطئه دشمنان گردید.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) بار دیگر نشان داد که آمریکای جنایتکار، صهیونیست‌های خبیث و مرتجعین ملعونی که پس‌مانده‌های خوارج در عصر حاضر هستند دست از توطئه برنداشته و در پی بحران‌آفرینی هستند.

در حادثه اخیر شاهد صحنه‌های دلخراشی از جمله تصویر آن خانم مظلومه که در حرم حضرت شاهچراغ به همراه فرزندش توسط این تروریست‌های خبیث به شهادت رسیدند بودیم که دل هر آزاده مسلمان و غیر مسلمانی که تحت تاثیر ماشین‌های تبلیغاتی عبری، عربی و غربی قرار نمی‌گیرند را به درد آورد.

بی‌گمان خون پاک این شهدا بار دیگر پرچم اقتدار و وحدت این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.

اینجانب وقوع این جنایت درد منشانه را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل دارم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید