جشنواره نوروزی سفره هفت سین در رفسنجان آغاز بکار کرد

  • ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
  • لینک کوتاه

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: جشنواره نوروزی سفره هفت سین در آستانه سال جدید و به همت شهرداری رفسنجان، با همکاری هنرستان های دخترانه و با رویکرد حفظ آیین های سنتی ایرانی آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس محمد مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای حفظ آداب و رسوم سنتی ایرانی، برنامه ریزی جهت برپایی جشنواره بزرگ نوروزی سفره هفت سین از ماه گذشته آغاز و شاهد برپایی این رقابت در ایام پایانی سال هستیم.

وی بیان کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره ظهر روز شنبه ۱۸ اسفند ماه با حضور مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد به کارگیری ذوق و خلاقیت نوجوانان و جوانان در فضای گروهی سالم می باشد، گفت: جشنواره نوروزی سفره هفت سین در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هیجدهم، نوزدهم و بیستم اسفند ماه با حضور یکصد نفر از دانش آموزان هنرستان ها در محل بوستان جوان در حال برگزاری است.

مختاری با دعوت از همشهریان برای حضور در ایام برگزاری جشنواره، ادامه داد: به منظور مشارکت شهروندان در این رویداد مفرح و شاد، داوری سفره های هفت سین براساس آراء مردمی در فضای مجازی انجام می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از اجرا و نصب سفره های هفت سین در محل های پیش بینی شده در پنج نقطه شهر در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند، علاقمندان برای انتخاب سفره هفت سین برتر از نگاه مردمی، می توانند از تاریخ ۲۶ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ به صفحه اینستاگرام شهرداری به نشانی @shahrdari_rafsanjan مراجعه و عکس موردنظر خود را لایک کنند.

مختاری یادآور شد: نتایج نهایی داوری روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه ۹۸ اعلام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید