فیلمسازان و علاقمندان به انیمیشن سازی، در کارگاه انیمیشن استاد بهنود نکویی ویژه دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» شرکت کردند.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی جشنواره، در این کارگاه یکروزه مبانی تولید انیمیشن برای شرکت کنندگان با حضور بهنود نکویی فیلمنامه نویس انیمیشن، استاد دانشگاه و کارگردان «بچه زرنگ» ارائه و نحوه ساخت محتوا از ایده تا اجرا تشریح شد.

علاقمندان با شرکت در این کارگاه که در راستای برنامه های جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» برگزار شد، در دو نوبت صبح و عصر، ضمن فراگیری مباحث مربوط به تولید و ساخت آثار پویانمایی، به تماشای برخی انیمیشن های روز کشور و دنیا نشستند و پیرامون آن بحث و تبادل نظر کردند.

بهنود نکویی در حاشیه کارگاه، با دعوت از فیلمسازان برای شرکت در جشنواره فیلم «شهرنما»، گفت: رفسنجان همیشه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش تأثیرگذاری در کشور داشته است و به تازگی در حال اجرای جشنواره فیلم با رویکرد شهری و مسائل فرهنگی در زمینه شهر است.

وی ادامه داد: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» فضای خوبی دارد و تصمیم دارد از فیلمسازان جوان و فعال این عرصه دعوت کند و می تواند فرصت های خوبی برای فیلمسازان ایجاد کند.

گفتنی است؛ سلسله کارگاه های آموزشی دومین جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» ویژه عموم علاقمندان به فیلمسازی آغاز شده است و تا پایان مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، دادگستری شهرستان رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید