به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی اولین یادواره شهید ورزشکار باشگاه محور «شهید عباس سلیمی» ورزشکار رشته وزنه برداری برگزار شد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، این مراسم با حضور فرماندار، شهردار، علی رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه، مجتبی رمضانی نسب مسئول کانون بسیج ورزشکاران رفسنجان و جمعی از ورزشکاران در سالن وزنه‌برداری شهید عباس سلیمی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه در این جلسه اظهار کرد: خیلی ها در تلاش هستند نام و یاد شهیدان را از زندگی ها حذف کنند همانطوری که بعضی بدنبال حذف کلمه انقلاب از جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: در بین اهل بیت علیهم السلام نام و یاد امام حسین علیه السلام از همه تاثیر گذارتر است، دشمنان هم آنقدر که بر روی تخریب بارگاه و به فراموشی سپردن نام و یاد امام حسین علیه السلام تلاش کردند برای از بین بردن نام و یاد پیغمبر اسلام این کار را نکردند چون می‌دانستند نام و یاد امام حسین علیه می تواند شهید پرور باشد و تأثیر گذار باشد.

عسکری تصریح کرد: همه‌ی اصناف تلاش بکنند نام و یاد شهیدان را به عنوان اسطوره های مقاومت زنده نگه دارند همانطور که از مدال آوران با افتخار یاد می‌کنید.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز جامعه ما نیازمند این الگوهاست همانطور که قرآن به ما یاد می دهد از الگوها با ذکر ویژگی های آنها یاد کنید ما هم از شهدا با ذکر ویژگی های آنها یاد کنیم.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به ویژگی های شهید عباس سلیمی گفت: در زندگی نامه ی این شهید آمده است اهل اصلاح ذات البین، اهل احترام به پدر و مادر و چشم پاکی بود.

یادواره شهید عباس سلیمی به همت کانون بسیج ورزشکاران، باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هیات وزنه برداری برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید