اولین برنامه پاسخگویی سامانه ۱۳۷ با حضور مدیران شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۳
مدیران شهری شهرداری رفسنجان با حضور در مرکز ۱۳۷ پاسخگوی مستقیم مطالبات شهروندان بودند.
- ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
- لینک کوتاه
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری رفسنجان، شهردار منطقه دو، نماینده شهردار منطقه یک، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری در اولین برنامه پاسخگویی به مطالبات مردمی در سال ۱۴۰۳ با حضور در مرکز فوریتهای شهری ۱۳۷ به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواستهای شهروندان بودند.
در این برنامه، مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری، مناطق شهرداری یک و دو، عمرانی و مشکلات آسفالت معابر مطرح گردید و مدیران مربوطه هر حوزه به مطالبات مردمی رسیدگی و پاسخ دادند.
شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ ماهیانه یک بار برگزار میشود.
شهروندان با توجه به برنامه زمان بندی و ساعات اعلام شده، می توانند مشکلات و مطالبات خود در هر حوزه شهری را با شمارهگیری ۱۳۷ بی واسطه با معاونان و رؤسای سازمانهای شهرداری در میان بگذارند.