مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام دو عملیات اطفای حریق و نجات فرد گرفتار در آسانسور توسط پرسنل سازمان آتش نشانی خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی مضانی نژاد در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۰۴:۴۵ روز جمعه نهم شهریورماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در یکی از محورهای مواصلاتی رفسنجان به مرکز عملیات سازمان آتش نشانی گزارش گردید که بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان بیان داشت: در ساعت ۱۷:۲۵ گزارشی مبنی بر گرفتاری یک فرد در داخل آسانسور به مرکز عملیات سازمان آتش نشانی اعلام گردید، که بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۴ به محل اعزام و نسبت به آزادسازی فرد گرفتار اقدام نمودند.

وی عنوان کرد: در ساعت ۱۰:۴۰ نیز در پی تماس احدی از شهروندان گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای حومه رفسنجان به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام شد.

مهندس رمضانی نژاد افزود: پس از دریافت این گزارش سریعاً یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق منزل مسکونی اقدام نمودند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید