سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان عملکرد سه ماه اخیر مجموعه تحت امر خود و پروژه‌های مهم درحال انجام شهرداری را تشریح کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی عنوان کرد: تا پایان سه ماه اول امسال حداقل ۲۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: به همت نیروهای معاونت، عملیات زیرسازی جهت آسفالت در نقاط مختلف شهر ازجمله بلوار کوثر؛ جاده سرچشمه، خیابان شهدای سلامت ، خیابان آزادگان ، بلوار شهید بافنده، شهید بلوچی، شهید قلی زاده، شهید معصومی، شهید بادپا، بهشت و … با هدف روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت‌های اخیر صورت گرفته، بیان کرد: همکاران این معاونت روزانه بیش از ۳۵ طرح مختلف عمرانی را در نقاط مختلف سطح شهر در دست اجرا دارند.

وی با بیان اینکه گسترش بهسازی و اجرای پیاده‌روسازی در سطح شهر از فعالیت‌های روزمره تیم‌های عملیاتی این مجموعه است، اظهار کرد: در سه ماه نخست سال‌جاری بیش از ۸۰ هزارمترمربع پیاده‌روسازی و سنگ‌فرش اجرا شده است که می‌توان به پیاده‌رو خیابان‌های شهید ملاحسینی، علامه امینی، شهید دهقان رجبی، بلوارهای شهید نوری، شهید زینلی و … اشاره کرد.

وى با‌اشاره به تکمیل عملیات سنگ‌فرش رفوژمیانی بلوارهای شهیدان بافنده واسفندیار صابری، امام علی (ع) و بزرگراه خلیج فارس، گفت: طی یک ماه اخیر عملیات پیاده‌روسازی و سنگ‌فرش درخیابان‌های شهید مطهری، جانبازان، سردار جنگل، شهید ابولی، بلوار رسول اکرم(ص) و … آغاز شده و با هدف ارتقاء استانداردهای مبلمان شهری و سهولت در تردد عابرین پیاده مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند.

قندی همچنین به اجرای بیش‌از ۳۵ عملیات عمرانی در مناطق مختلف سطح شهر اشاره و مطرح کرد:کلیه خدمات ارائه‌شده به شهروندان بر اساس رفع نیازهای عمومی محلات و معابر، برنامه‌ریزی و با محوریت توزیع متوازن خدمات اجرایی شده است.

وی به اجرای بیش از ۱۰ عملیات جدول‌گذاری وکانیوو طی این مدت اشاره کرد و گفت: این خدمت با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول بلوارها وخیابان‌های سطح شهر مجموعاً به طول بیش از ۷۶ هزار متر از جمله در بزرگراه خلیج فارس، جاده سرچشمه، بلوار های امام حسن(ع) غربی، شهید جمالی‌زاده، خیابان‌های شهید زین العابدین، شهید عباس رمضانی و… اجرا شده و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان افزود: احداث بوستان‌های شهید اکبرنسب زاده، بهاران واقع درشهریارکوچه ۳ و …. همچنین بهسازی و بازپیرایی بوستان بانوان شماره یک، تکمیل و احداث بوستان‌های واقع درخیابان مطهری ۵۵، خیابان دکتر حسابی، گردشگری، ولایت، پرستار و … در حال اجراست.

به‌گفته وی، احداث، بهسازی و ساماندهی بیش‌از ۶ میدان در سطح شهر شامل میادین شهیدان امراللهی، شهید عباس‌زاده، ورودی شهرک یادگار امام(ره) در اولویت نخست اجرا قرار داشتند که در سه‌ماه نخست سال تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند. ضمن آن‌که عملیات عمرانی میادین آیت الله هاشمی رفسنجانی، صنعت مس و خاتم‌الانبیاء(ص) همچنان ادامه دارد.

قندی احداث مهمان‌شهر جدید در کمربندی سرچشمه تا یزد، احداث تقاطع غیرهم‌سطح سردار شهید نعمتی واقع در بزرگراه خلیج فارس، احداث دهکده ورزشی، احداث میدان صنعت مس، اجرای دیوارحائل، ساماندهی میدان خاتم‌الانبیاء(ص) و طرح آزادسازی پروژه بلوار شهید جمالی‌زاده و احداث شهربازی جدید واقع در حاشیه میدان مس جاده سرچشمه را از پروژه های بزرگ درحال اجرای این سازمان طی سه‌ماه گذشته برشمرد.

وی احداث قطعه ویژه خانواده معظم شهدا، احداث زورخانه در بلوار امام حسین (ع)، احداث مقبره‌ها در آرامستان، احداث خانه فرهنگ و …. را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که مراحل تکمیلی خود را سپری می کنند.

سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان در پایان افزود: از روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ عملیات عمرانی با لکه‌گیری سطح شهر آغاز و اکنون عملیات گسترده آسفالت‌ریزی ادامه دارد و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده‌شده است بتوانیم کلیه مسیرها را براساس اولویت، آسفالت‌ریزی نموده و نواقصات موجود در برخی‌از نقاط را حل‌و‌فصل نماییم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید