رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان گزارشی از عملکرد شش‌ماهه نخست امسال این اداره ارائه کرد.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، فهیمه محمدی اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام‌گرفته طرح «دوشنبه‌های عاشقی» بود که این طرح، جذب نوجوانان به مسجد همراه با برنامه‌های هنری، ورزشی ، تفریحی و… است و در این راستا محفل دوشنبه‌های عاشقی روزهای دوشنبه هر هفته در مسجد‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم اداره امور بانوان، تشکیل هیأت دخترانه صراط و انجمن مداحان نوجوان(ویژه دختران) برای اولین بار در رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) بود.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان ادامه داد: برگزاری جشنواره «یه روز خاص دخترونه» ویژه نوجوانان دختر همراه با کارگاه‌های مهارتی، هنری و ورزشی، حمایت و پشتیبانی از شهرداران دهه هشتادی جهت اجرای جشن های ویژه روز دختر به منظور افزایش و تقویت مسولیت پذیری دختران نوجوان دهه هشتادی ، ایجاد نشاط اجتماعی در ۴۲ محله ی شهر و شناسایی ظرفیت های بانوان در برگزاری جشن های روز دختر و ولادت حضرت معصومه س ، برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد الزهرا(س) و شروع به کار طرح «سفیران جمعیت» از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

محمدی افزود: بازدید از بوستان‌های بانوان تهران و نشست با مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و برگزاری انواع کلاس‌های هنری و مهارتی تابستانه، برای دختران و بانوان شهر در اداره امور بانوان(حدود ۱۵کارگاه )از جمله ، کارگاه فن بیان، فتوشاپ، ادیت با موبایل، گویندگی ، آشپزی، فینگرفود، جواهردوزی، تریکوبافی، عروسک‌سازی، بدلیجات رزینی، ظروف رزینی و… از دیگر فعالیت‌های شش‌ماه نخست امسال بوده است.

وی، شروع به کار طرح شکوفه‌های صراط(ویژه دختران ۱۱ و ۱۲ ساله) با محوریت تربیتی، برگزاری اردو یک روزه فرهنگی،تربیتی شکوفه های صراط به نهالستان و هم چنین مجموعه تاما و کاما در کرمان، برگزاری اردو سه‌روزه قم برای برندگان طرح افق، برگزاری ۴ جلسه با مربیان دختران صراط و برگزاری اردو سه‌روزه دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان ویژه ۲۰۰ نفر از دختران نوجوان طرح نخبه پروری صراط با رویکرد مهارتی، تربیتی، تفریحی به منظور استعدادیابی ، هدفمندی و امید به آینده و همچنین آشنایی و تجربه یک زندگی دانشجویی و دعوت از اساتید برجسته شهرستان جهت سخنرانی را از دیگر اقدامات انجام‌گرفته برشمرد.

وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان در شش‌ماهه نخست امسال می‌توان به برگزاری همایش ویژه «دختران صراط» و هم چنین برگزاری آخرین مرحله از طرح استعدادیابی «مجری شو» با دعوت از مجری برتر کشوری جهت برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ، ویژه دختران و پسران شهرستان به مدت ۲ روز در سالن شهید بادپا اشاره کرد.

محمدی از اجرای طرح «پویش خاتون» در رفسنجان خبر داد و گفت: در این پویش که به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شده است از تولیدکنندگان و خیاطان، هنرمندان عرصه لباس و پوشاک رفسنجانی، جهت شرکت در بازارچه اختصاصی مد و پوشاک اسلامی دعوت شده است که این پویش در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات این اداره شروع برنامه‌های ورزش صبحگاهی(هر روز) از اول مردادماه در بوستان بانوان شماره ۲ (بوستان شهیده زهرا حسن رمضانی) با مربیان متخصص بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید