سرپرست معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: عملیات عمرانی احداث بیش از ۵ هزار قبر در فاز دوم آرامستان در حال انجام است.

  • ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با‌اشاره به احداث بیش از ۵ هزار مقبره در فاز دوم آرامستان رفسنجان، اظهار کرد: این عملیات در دو فاز ایجاد شده است که فاز اول آن تکمیل و فاز دوم آن در مساحتی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی افزود: ساخت این قبور در ۴۴ بلوک دو طبقه و تک‌طبقه در حال اجراست. در هر بلوک تک‌طبقه۱۶۰ قبر و در هر بلوک دو طبقه بیش از ۳۳۰ قبر ودر مجموع در این فاز بیش از ۵ هزار قبر قرار دارد.

سرپرست معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان ادامه داد: در این عملیات عمرانی بیش از ۳۰ هزار مترمربع سنگ‌فرش در محوطه بین قبور و به متراژ تقریبی ۱۲ هزار متر جدول‌گذاری و همچنین به‌متراژ بیش از ۶ هزار مترمربع فضای سبز اجرا خواهد شد.

وی در پایان بر ضرورت ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی در آرامستان رفسنجان تأکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با ارتقای سطح ارائه خدمات در آرامستان، کمی آلام روحی بستگان متوفیان را تسکین دهیم و رضایت عمومی شهروندان را جلب نماییم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید