معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای طرح آزادسازی، تعریض و احداث بلوار جدید بهشت در انتهای بلوار شهید مقیمی خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: در راستای تداوم خدمات محله‌ای، بهسازی معابر و ارتقای زیرساخت‌های شهری باهدف تأمین امنیت و تسهیل در تردد شهروندان، و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر، عملیات آزادسازی و تعریض بلوار جدید الاحداث بهشت به طول ۱۳۰۰ متر در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهرِی دستیابی شهروندان محلات نسبتاً کم‌برخوردار به کیفیت زندگی مناسب و پایدار است و ارتقا کیفیت زندگی شهری یکی دیگر از اهداف اصلی توسعه پایدار است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با‌اشاره به این‌که عملیات آزادسازی و تعریض و زیرسازی جهت آسفالت نیز در خیابان شهید بادپا به طول ۱۳۰۰ متر اجراشده است، افزود: در بلوار جدیدالاحداث بهشت علاوه بر عملیات آزادسازی، تعریض و زیرسازی جهت آسفالت عملیات جدول‌گذاری به طول هزار متردر حال انجام است.

وی مزیت‌ اجرای این طرح ترافیکی را افزودن یک مسیر مناسب به صورت پیوسته دانست و گفت: با اجرای این طرح بخشی از ترافیک بلوارهای امام رضا(ع)، میدان آیت‌الله هاشمی و بلوار شهید مقیمی تسهیل شده و دغدغه مردم در خصوص ترافیک این منطقه به خصوص در ساعات ترافیکی برطرف می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید