سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای طرح آزادسازی و تعریض خیابان هجرت ۱۹ خبر داد.

  • ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح آزادسازی معابر با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره های ترافیکی در جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا عملیات آزادسازی پروژه خیابان هجرت ۱۹ حد فاصل بلوار هجرت به خیابان صاحب الزمان (عج) به طول ۲۵۰ متر آغاز شده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: علاوه بر خیابان هجرت ۱۹، بلوار شهید مقیمی و خیابان های بهشت، بادپا و یگانه از طرح‌های مهم آزادسازی و تعریض در راستای رفع گره‌های ترافیکی در محله علی آباد انقلاب به شمار می روند.

سرپرست معاونت شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان بیان کرد: با اجرای این طرح، بار ترافیکی از بلوار های  کارگر، هجرت، امام رضا (ع)، میدان شهیدان زینلی، میدان قدس و… کم خواهد شد و نقش بسزایی در ایجاد راه مناسب و سهولت در تردد شهروندان دارد.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری عملیات اجرایی آزادسازی و کار تخریب و بارگیری نخاله‌های ساختمانی آغاز شده و در حال انجام است.

مهندس قندی با اشاره به اجرای عملیات تعریض و آزادسازی این معبر افزود: بعد از اتمام عملیات مذکور،عملیات زیرسازی جهت آسفالت و جدول گذاری آن وارد فاز اجرایی می شود.

وی در پایان تعریض خیابان ها و آزادسازی معابر را بدون همکاری و همیاری شهروندان امری دشوار دانست و ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان در زمینه آزاد سازی ها، تلاش های صورت گرفته در این زمینه را گامی برای پاسخ به دغدغه‌ها و مطالبات دیرینه شهروندان قلمداد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید