مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اجرای بیش از ۷۳ هزار مترمربع آسفالت در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: اجرای آسفالت معابر به عنوان یکی از درخواست‌ها و مطالبات بحق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در این رابطه در اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۷۳ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت شدند.

وی افزود: در راستای بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر، کارخانه آسفالت این سازمان بصورت مستمر نسبت به تولید و پخش آسفالت در سطح شهر اقدام می‌نماید.

مهندس قندی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه پرسنل، در اردیبهشت‌ماه همچنین بیش از ۸ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان عنوان کرد: در دو ماه ابتدایی امسال ۱۶۰ هزار قطعه بتنی، جدول، کانیو، سنگ‌فرش و سنگ لحد توسط سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

قندی خاطرنشان کرد: تلاش سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید آسفالت یکدست و با کیفیت و توزیع آن به مناطق است تا بتوانیم با ساماندهی کامل آسفالت معابر و خیابان‌های شهر، رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی اضافه کرد: سازمان عمران شهرداری رفسنجان فعالیت‌هایی انجام می دهد که در کیفیت تولید آسفالت در سطح شهر تاثیر بسیار خوبی دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید